Run it bitch...


Chaaw..

Vaknade typ kl.12:30. Kompisarna från norge skulle hem så dom kom och sa GoodBye. Så jag vaknade efter det. Det kommer var tråkig när dom inte är här. Det har varit kul. Dom skulle kanske komma till sommaren. Men jag hoppas det.

Jag och syrran ska ut och springa sen och sen ska vi köpa godis det har jag bestämt. Jag springer inte för att banta utan för att jag kommer ha sån där spring sak på idrotten så jag springer. Jag vill inte vara jättesmal tycker att det är fult. Jag är lagom jag är lång och har iallafal kött. Jag har gått up och ner många gånger men jag passar bättre om jag har kött i kroppen för att jag är så lång. Mjaaw...
Kommentarer
Postat av: josefine nilsson

håller med dig, de är inte snyggt att vara pinnsmal, lite kött på kroppen ska det vara :)



Sv: Ahh eller hur va dem :D lite synd att de kommer med posten den 25 maj -.-

2010-04-04 @ 14:03:29
URL: http://kaulitzgalen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0