18/2-08-Kommer aldrig att...

...Glömma den dagen. En sån hemsk dag. Hatar den 18 i 2008!!

Det var en regnig fredag. Jag hade slutat från skolan och skulle gå hem. Då fick jag en dålig känsla som jag får om något dåligt skulle hända. Så jag började undra vad som skulle hända. När jag var framme vid lägenheten såg jag min faster genom fönstret hon skulle hem till oss. Dom bodde över oss. Så jag gick in till lägenheten. Så frågade jag vad som hade hänt men dom sa bara att det hade blivit något bråk i iraq. Men mamma satt och grät för hon var rädd att något skulle dåligt hända. Men typ efter 20 minuter ringde telefonen. Så mamma svara det var någon kusin till henne som berättade den hemska nyheten. OOH FY FAN! Det var en man som vi kände som hade blivit skjuten på huvudet. Dom tog honom till sjukhuset men han dog på bilen påväg till sjukhuset. Alla började gråta för han var en man som alla kände. Fy fan vad jag grät. Det var jobbigt som fan och som tur det var hade vi helg så jag kunde vila upp mig. Men typ 2 månader efter det som hade hänt 18/4 på min systers födelsedag hände en annan sak men det r inte att någon dog men det var inte alls kul. Jag orkar inte skriva om det för det är så jobbigt! Så det är därför jag hatar den 18!!
Kommentarer
Postat av: kimlarsson'

sv; inte för att skryta men alla på min skola vet vem jag är och min blogg, och om alla vet vem jag är så är man ju inte direkt omtyckt av alla och om jag skule sjungao ch lägga ut på bloggen så skulle jag få ännu mer skit för det än vad jag redan får så jag vågar faktiskt inte lägga upp på bloggen :/

2010-02-18 @ 19:40:56
URL: http://kimlarssons.blogg.se/
Postat av: kimlarsson'

sv; nej jag gör ju inget fel men ja, jag är väldigt högljudd , alltså det lbir så jag kräver ingen uppmärksamhet och jag har varit högljudd sen jag var spädbarn men ah. skulle hamna på skvallerbloggarna om att jag sjunger så fult, dem för tinitus, det blir jordbävning så fort jag öppnar munnen osv. jag skulle inte palla mer det så ah..

2010-02-18 @ 19:53:28
URL: http://kimlarssons.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack =]

2010-02-18 @ 19:56:13
URL: http://metalizer.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; ja vi får ju se vad som hädner i framtiden, kanske lägger upp, vi får sem en det är väldigt osäkert just nu :)

2010-02-18 @ 19:58:52
URL: http://kimlarssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0