Annorlunda= Inte värd någonting?



Jag vet faktiskt inte hur jag ska börja, men jag har tänkt mycket på den här saken. Bara för att man är annorlunda så är den inte värd någonting?? Det är inte direkt jag som är det men jag kan märka det på andra personer om dom är sjuka eller någonting så säger man elaka saker till den. Jag tycker att det är oerhört taskigt.
Jag har säkert själv sagt något till någon person något taskigt. Men jag burkar ångra det ibland. Ok om jag säger så här jag är inte svensk jag är en arab. Då är det fan inte lugnt för mig att säga taskiga saker. Jag tycker att alla är lika värda. Det här tycker jag är så lågt att man kan göra det. ATT man går och kallar en svart eller brun eller någont sånt och sedan går och solar sig bara för att bli brun. JAG TYCKER ATT DET ÄR SÅ LÅGT.
Jag är inte sjuk eller nåt men om man är sjuk och går och säger något elakt om den sjuka fy fan vad taskigt.
Jag undrar om vissa har känslor ibland av det dom gör? Jag är emot mobbning!!
Kommentarer
Postat av: EMMS

Jättebra skrivet, håller helt med. Sånt suger :(

2010-02-17 @ 16:27:32
URL: http://heyfunny.blogg.se/
Postat av: jenny

Tackar:)



Vad bra att du är emot mobbning! Nästa gång någon du känner säger något fult om en så kan du säga emot:)

2010-02-19 @ 22:02:56
URL: http://jennyorahim.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0