yaoo<3


Yaoo..

Jag vaknade kl.11:30 idag så åt jag frukust sen så bytte jag om för vi skulle åka pulka för det blev aldrig av igår.
När vi var framme vid fryksta så var det typ inte så mycket så vi bara vad bra då. Men fy fan vad seft det gick att åka. För det hade snöat igår så det var inte så många som hade åkt pulka så det skulle gå snabbt. Så när vi hade åkt i typ 10 min så sa vi bara kan vi inte gå hem. Så pappa nej vi går kl. 14.00 och det var typ en halvtimme tills det så vi frös ihjäl. Så vi gick och satte oss i bilen. Så när klockan var 14:oo så kom pappa så åkte vi. Men jag fick ett skrattanfall i bline alla vad fab är det med dig. Jag skrattade för att det hade gått åt helvete på fryksta backen där vi åkte var så dålig HAHAHAHAH!

bloglovin
Kommentarer
Postat av: ELLEN - en av jönköpings största bloggerskor

SV; thnx :)

2010-02-21 @ 16:21:48
URL: http://eswalander.se/
Postat av: Amanda

Sv ; Hehe , förstår det :)

2010-02-21 @ 16:23:57
URL: http://beproud.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0