Eyes on you...

Skulle du helst
1. pierca tungan eller läppen? - tungan Klart :)
2. vara seriös eller oseriös? - beror på...
3. Dricka grön eller röd mjölk? - Emh helst ingen av dom!
4. Brinna upp eller drunkna? - Ingen av dom!
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - Beror på...
Svara ärligt
1. tycker du om någon nu? kärlek - noo!
3. varmt eller kallt? Varmt klart. Give me summer!
4. soligt eller regn? -  sol såklart!
5. fanta eller cola? -  Coca cola!
6. är du nyttig av dig? - haha Nja venne
Om mig
1. vad heter du? -  Dumooa
2. syskon? -   Jag har 2 systrar och en lillebrosa
3. vart bor du? - I råtthålan
4. hur många barn vill du ha? -  10st, nah skämta 2st
5. vill du gifta dig? -  Inte nu iallafall!
6. favoritstånd? -  Hahhaha!
7
. humör just nu? - Trött, arg, fundersam.
8. sugen på just nu? -  Äta godis och sjoppa kläder!
Har du de senaste 24 h
1. pussat någon? -  Yao
2. sjungit? - Haha ja
3. blivit kramad? -  joruh!
4. känt dig fånig?-  Nah tror inte det
5. saknat någon? - Kompisar i andra länder och släktingar!
6. dansat galet? - Inte fan vettjah?  
7. klippt håret? - Nej
8. gråtit? -  Yao :(
9. pluggat? - Ja för det har jag.
Grejer
1. har du blivit jagad av polisen någon gång? Hahha naiij?
2. har du en hund? - Nej!
3. sover du helst ensam eller med någon? -  venne?
4. tror du på spöken? - Nej
5. är du mörkrädd? -  Naiij men jag var det när jag var liten.
6. är du morgonpigg? -  Höhö dröm!
7. vad vill du ha just nu? -  Resa till usa och shopa kläder fan billigt där!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0